🎉 3 + 1 AKCIJA! Svaki četvrti kupon dobivaš potpuno besplatno 🎉

Česta pitanja

Želim kupiti današnju ponudu. Što moram napraviti?
Odaberite više na ponudi koja vas zanima te kliknite kupi. Unesite ime osobe koja će koristiti kupon te odaberite način plaćanja. Dalje nastavljate sa unosom podataka za plaćanje na stranici payment providera (ukoliko kupujete kreditnom karticom) ili spremate podatke za uplatu putem opće uplatnice ili internet bankarstva.
Nakon uspješno izvršene kupovine, na svoju email adresu ćete dobiti kupon. Njega isprintajte i iskoristite. Ukoliko uplaćujete putem opće uplatnice ili internet bankarstva, kupon ćete primiti na svoju email adresu u roku do 2 radna dana.

Ulogirajte se ili ako još uvijek nemate KupiMe profil, otvorite ga u par klikova te si olakšajte pregled svojih kupona koje možete printati ili slati na mail.

Na koji način plaćam ponudu?
Ponude na KupiMe osim kreditnom karticom, mogu se platiti i općom uplatnicom ili internet bankarstvom. Mogu se koristiti MasterCard, Visa, American Express, Diners i Maestro kartice. Moguće je i plaćanje na šest rata bez kamata - za korisnike American Express i Diners kartica za iznose preko 150 kn.

Je li plaćanje kreditnim karticama sigurno?
Plaćanje kreditnim karticama na KupiMe je sigurno. Više o sigurnosti plaćanja na KupiMe pročitaj ovdje a o uvijetima prodaje ovdje

Što ako nemam karticu?
Osim karticom, plaćanje možete vrlo jednostavno izvršiti i općom uplatnicom ili internet bankarstvom. Nakon izvršene uplate potrebno je do 2 radna dana kako bi se uplata proknjižila i aktivirao kupon, koji vam tada stiže na email adresu ili je dostupann za printanje iz vašeg profila.

Kada mogu isprintati kupon?
Kupone možete isprintati kad završi ponuda. Svi kupljeni kuponi nalaze se pod “moji kuponi” u vašem KupiMe profilu ili u vašem email sandučiću.

Moram li kupon upotrijebiti istog dana?
Kupon možete upotrijebiti kad vama odgovara, a unutar roka koji je naveden je u napomenama uz svaku ponudu.

Imam neko drugo pitanje/problem…
Javite nam se emailom info@kupime.hr. Ukratko opišite problem i ostavite kontakt podatke. Odgovorit ćemo na vaš upit i otkloniti problem u najkraćem mogućem roku.