Žao nam je, ali ova ponuda je istekla!

Propustili ste ponudu?

Prijavite se na naš besplatni newsletter i javit ćemo Vam kad ponovno objavimo ovakvu ili sličnu ponudu.

Logiraj se

Već sam registriran

ili upiši svoje podatke

Registriraj se

Prvi put na KupiMe

ili upiši svoje podatke

Zaboravljena lozinka

Oops, zaboravio si lozinku? Ne brini, zatraži novu!!!

Vježbanje na mini trampolinima - mjesečna članarina!

Skakanjem na trampolinu izgubite kile i uklonite celulit

    • Vrijednost220 kn
    • Popust55%
    • Ušteda121 kn
  • 99 kn
  • rasprodano!
    Prodan je maksimalan broj kupona. Sutra budite brži!
  • Kupljeno 6

  • Trampolin je odličan za rad cijelog tijela
  • Stječe se kondicija, tope se masene naslage i izbacuju se toksini iz tijela
  • Trening na mini trampolinu je veseo, ali i vrlo intenzivan

Osim što je beskrajno zabavan i vraća nas u djetinjstvo, trampolin je odličan za rad cijelog tijela. I rezultati dolaze brzo!

 
Mini trampolin pogodan je za sve rekreativce jer elastična podloga ne oštećuje zglobove, poboljšava cirkulaciju i limfni protok, pa shodno tome i imunitet.
Trening na trampolinu je raznovrstan: od laganog odvajanja nogu od podloge za početnike do puno aktivnijeg poskakivanja uz zadatke i različite rekvizite, poput lopte, trake, bučica ili štapa. No i jedno i drugo na zdrav način uključuje sve mišiće tijela, masirajući kralježnicu i stopala, istodobno uključujući jezgru tijela, koja se kroz ovaj trening jača i stabilizira.
 
Samim skakanjem na trampolinu i zadacima, poput spajanja lakta i suprotnog koljena, djeluje se na trbušne mišiće. Još jedna specifičnost je bosonogo vježbanje koje ojačava mišiće, tetive i ligamente, pa i smanjuje broj ozljeda, kao što su istegnuća mišića ili uganuće zglobova. 
 
Stječe se kondicija, tope se masene naslage i izbacuju se toksini iz tijela "Prva polovica treninga radi na aerobnom sustavu. Kroz skakutanje se stječe kondicija, tope masne naslage, potiče cirkulacija i pokreće limfni sustav koji izbacuje toksine iz tijela
 
Trening na mini trampolinu je veseo, ali i vrlo intenzivan trening koji se sastoji od pola sata “cardio” (skakačkog) dijela i 15 min vježbi snage te propriocepcije i na kraju istezanja. Za rekreativne vježbače preporučuju se dolasci na treninge od dva do tri puta tjedno.
 

Plesni studio Baila

Pisarovinska 38,
Zagreb, Hrvatska

www.studiobaila.com

Dodatno predlažemo i...