Žao nam je, ali ova ponuda je istekla!

Propustili ste ponudu?

Prijavite se na naš besplatni newsletter i javit ćemo Vam kad ponovno objavimo ovakvu ili sličnu ponudu.

Logiraj se

Već sam registriran

ili upiši svoje podatke

Registriraj se

Prvi put na KupiMe

ili upiši svoje podatke

Zaboravljena lozinka

Oops, zaboravio si lozinku? Ne brini, zatraži novu!!!

Postani marketing stručnjak uz 95% popusta na online seminare: Digital marketing, Copywriting & Društvene mreže u poslovanju!

Kreni odmah! Rezerviraj svoje mjesto na online seminaru i iskoristi priliku da dobiješ primjenjive savjete iz prakse, uz podršku i konzultacije!

    • Vrijednost1,900 kn
    • Popust95%
    • Ušteda1805 kn
  • 95 kn
  • rasprodano!
    Prodan je maksimalan broj kupona. Sutra budite brži!
  • Kupljeno 7

  • Online digitalni seminar
  • Po završetku seminara dobije se potvrda o sudjelovanju
  • Prilikom kupnje birate željeni seminar

M-Elit je agencija specijalizirana za poslovne edukacije i digitalni marketing. Online seminari koje organiziramo namijenjeni su svima koji svoju profesionalnu karijeru žele nadograditi i prilagoditi poslovanje današnjici.

M-Elit predavači su stručnjaci iz različitih područja koji pomažu malim i srednjim poduzetnicima, da se istaknu na tržištu i dosegnu željenu razinu uspješnosti poslovanja..

Što je to digitalni marketing?

Digitalni marketing je dio marketinga koja se prije svega bavi kreiranjem online strategije u cilju brendiranja i poboljšanja vidljivosti digitalne prisutnosti neke tvrtke na internetu. Prije svega, digitalni marketing odnosi se na oglašavanje putem digitalnih kanala poput tražilica, web stranica, društvenih medija, e-pošte i mobilnih aplikacija.

 
S obzirom na to da od 70 do 80% ljudi imaju internet i da svoje vrijeme provode za kompjuterom i prenosivim uređajima i telefonima, što u poslovne svrhe, što u slobodno vrijeme – i ne čudi činjenica da je ovaj dio marketinga postao traženiji i od običnog marketinga.
 
Marketing je marketing oduvijek i zauvijek će biti marketing, jedino će se razlikovati medij komunikacije koji će ovisiti o tome gdje je pažnja korisnika. Tako je danas aktualan digitalni marketing dok će sutra možda biti aktualan drugačiji oblik. Možemo zaključiti da ako naučimo osnovne principe da ćemo ih uvijek moći primjeniti samo će se razlikovati alati i mediji. Marketing je kao i obrađivanje zemlje, zauvijek će biti isti principi, ali alati će olakšavati obradu.
 

Društvene mreže u poslovanju
 
Pojavom interneta nastali su i novi mediji – društvene mreže. One su prvenstveno konverzacijski kanali, a ne konverzijski poput Google AdWords-a, i zato su idealne za približavanje publici. To se radi putem community managementa
 
Oglašavanje u klasičnim medijima za male je poduzetnike skupo i neučinkovito, dok je internet za njih idealan. Oglašavati se na internetu može uz minimalne budžete, a segmentacija publike dodatno doprinosi uspješnosti kampanja. Oglašavati se može i na društvenim mrežama kako bi se izgradila zajednica koju ćemo dalje animirati community managementom. No, za razliku od marketinških kampanja, na društvenim je  medijima potrebna neprestana prisutnost.
 
Što radi coppywriter?
 
Jedan od najlakših načina da se objasni posao copywritera je da kažeš: “Znaš onu reklamnu poštu koja ti stiže u poštansko sanduče? E pa, copywriteri to pišu. Copywriteri osim toga pišu i druge marketing materijale kao što je sadržaj za web sajtove, e-mailove, brošure, slogane, prodajna pisma, kataloge i drugo”.
 
Dakle coppywritery:
✓ Pišu 
✓ Istražuju
✓ Intervijuiraju
✓ Ispravljaju
✓ Lektoriraju
✓ Upravljaju projektima
✓ Traže prikladne slike
✓ Planiraju i implementiraju marketing kampanje
 
Važno je da razumijemo da su riječi glavni “proizvod” copywritera, ali da pisanje ne predstavlja najveći deo njihovog rada. Oni moraju mnogo istraživati, razmišljaju, prepravljaju, formatiraju i rade mnoge druge, naizgled banalne zadatke, prije nego napišu kvalitetan tekst.
 
Online seminari uključuju:
 
Digitalni marketing - tečaj uključuje:  Što je digitalni marketing?; Društvene mreže – najjača karika; case study – kako do kupaca?; Istraživanje tržišta i načina oglašavanja; planiranje ključnih riječi; strategija digitalnog marketinga; e-mail marketing i analiza podataka
 
Copywriting - tečaj uključuje: Što je copywriting? SEO optimizacija, kako koristiti društvene mreže, stvaranje sadržaja, e-mail marketing, blog i vrijednost za SEO, sadržaj koji stvaraju korisnici i analiza podataka.
 
Društvene mreže u poslovanju - tečaj uključuje: Društvene mreže, strategija ključnih riječi, kako iskoristiti Facebook, kako iskoristiti Instagram, ostale društvene mreže, kako ostvariti neplaćeni doseg, postavljanje uspješnog oglasa, case study – moć društvenih mreža.
 

M-Elit

Vladimira Nazora 7,
Umag, Hrvatska

www.m-elit.com

Dodatno predlažemo i...