Žao nam je, ali ova ponuda je istekla!

Propustili ste ponudu?

Prijavite se na naš besplatni newsletter i javit ćemo Vam kad ponovno objavimo ovakvu ili sličnu ponudu.

Logiraj se

Već sam registriran

ili upiši svoje podatke

Registriraj se

Prvi put na KupiMe

ili upiši svoje podatke

Zaboravljena lozinka

Oops, zaboravio si lozinku? Ne brini, zatraži novu!!!

Kompjuterska magnetno-kvantna analiza organizma za samo 105 kn!

85% popusta za AMQAT sa 38 parametara i savjeima o ishrani u Laser centru Trinity

• Vrijednost700 kn
    • Popust85%
    • Ušteda595 kn
  • 105 kn
  • rasprodano!
    Prodan je maksimalan broj kupona. Sutra budite brži!
  • Kupljeno 20

• najsuvremenija tehnologija bazirana na kvantnoj medicini
  • otkriva i analizira informacije o psihofizičkom stanju organizma
  • preporuke o načinu ishrane, fizičke aktivnosti i suplemenatima

Da bismo živjeli zdravo, neophodno je poznavati svoj organizam, znati kako funkcionira, što mu je potrebno i da se zdravo hranimo. U Laser centru TRINITY kompletnu analizu stanja organizma na osnovu 38 parametara možete odrediti pomoću najsuvremenije tehnike, automatskom magnetno-kvantnom analizom tijela, uz prijedlog ishrane prilagođen baš vama!

Što je AMQAT?
AMQAT (Automatska Magnetno-Quantna Analiza Tijela) je najsuvremenija tehnologija bazirana na kvantnoj medicini koristeći magnetnu rezonancu i mjerenje frekvencija elektromagnetnih impulsa tijela. Dijagnostika je nastala u Sovjetskom Savezu za potrebe svemirskog programa i zrakoplovstva, a primjenjivana za kontrolu zdravlja astronauta, pilota, vrhunskih sportaša-olimpijaca, te ljudi specijalnih zanimanja. Pokazavši izvanredne rezultate, AMQAT dijagnostika počela se šire primjenjivati i danas je dostupna svim ljudima koji vode računa o svom zdravlju. Nalazi prikazuju kompletnu sliku funkcionalnog stanja cijelog organizma.
Ova metoda otkriva i analizira informacije o psihofizičkom stanju organizma koje mogu ukazati na neka oboljenja puno prije nego što se manifestiraju na fizičkom nivou. Bez vađenja krvi, zračenja i neugodnih ispitivanja dobiva se kompletna analiza stanja organizma. U skladu s rezultatima analize dobivaju se preporuke o načinu ishrane, fizičke aktivnosti i suplemenata koji će nadomjestiti deficite u organizmu.
Izvještaj se dobiva u elektronskoj formi na CD-u. Izvještaj sadrži i prijevode na hrvatski jezik koji vam mogu omogućiti da lakše protumačite dobivene rezultate.

Na kojem principu radi?
Ljudsko tijelo se sastoji od velikog broja stanica koje kontinuirano rastu, razvijaju se, diferenciraju i umiru, ali se i neprestano obnavljaju kroz vlastitu diobu. U tijelu odrasle osobe 25 milijuna stanica podijeli se u minuti, dok se obnavljaju oko 100 milijuna krvnih stanica. Tokom procesa stanične diobe i rasta, atomske jezgre pod naponom stvaraju bazičnu osnovu naših stanica a superbrzi elektroni izvan jezgra su u neprestanim projmenama zbog čega dolazi do konstantnog emitiranja elektromagnetnih valova.
Ti valovi,koje naše tijelo emitira, su pokazatelj stanja našeg organizma i razlikuju se od stanja do stanja u komparaciji: zdravo, manje zdravo, bolesno, itd. Ukoliko smo u stanju pročitati ove elektromagnetne valne signale, možemo "pročitati" i stanje našeg organizma.
Te promjene do kojih dolazi zbog bolesti i fizičkih projmena u nutritivnoj oblasti su obično slabe i variraju od nano do mikrogausa. U principu, energija i frekvencija stižu u kompjuter koji ih potom procesuira upoređujući dobivene rezultate sa onima koje spadaju u normalne kvantne vrijednosti. Veličina dobivenih vrijednosti ukazuje na prirodu i vrstu promjena staničnih vrijednosti. Rezultati ispitivanja služe samo za referencu, a ne kao dijagnostički zaključak.

AMQAT analizira:
Kardiovaskularni i cerebrovaskularni sustav