Česta pitanja

Želim kupiti današnju ponudu. Što moram napraviti?
Ulogirajte se ili ako još uvijek nemate KupiMe profil, otvorite ga u par klikova. Na našoj stranici za vrijeme trajanja ponude kliknete „Kupi“. Kad ponuda završi emailom ćete dobiti kupon. Njega isprintajte i iskoristite.

Na koji način plaćam ponudu?
Dnevne ponude na KupiMe osim kreditnom karticom, mogu se platiti i općom uplatnicom ili internet bankarstvom. Mogu se koristiti MasterCard, Visa, American Express, Diners i Maestro kartice. Moguće je i plaćanje na šest rata bez kamata - za korisnike American Express i Diners kartica za iznose preko 150 kn.

Je li plaćanje kreditnim karticama sigurno?
Plaćanje kreditnim karticama na KupiMe je sigurno. Više o sigurnosti plaćanja na KupiMe pročitaj ovdje.

Što ako nemam karticu?
Osim karticom, plaćanje možete vrlo jednostavno izvršiti i općom uplatnicom ili internet bankarstvom.

Kada KupiMe ponuda prolazi tj. uspijeva?
Ponuda prolazi kad se skupi minimalan potreban broj kupaca.

Što ako se ne skupi dovoljno kupaca da bi ponuda prošla?
U tom slučaju ponuda ne prolazi i vaša kartica se ne tereti.  

Kada mogu isprintati kupon?
Kupone možete isprintati kad završi ponuda. Svi kupljeni kuponi nalaze se pod “moji kuponi” u vašem KupiMe profilu.

Moram li kupon upotrijebiti istog dana?
Kupon možete upotrijebiti kad vama odgovara, a unutar roka koji je naveden je u napomenama uz svaku ponudu.

Mogu li kupon darovati kao poklon?
Možete. Više o time pročitajte ovdje.

Mogu li komentirati ponude?
Kako da ne! Vaša pitanja i komentari su dobrodošli. Pokraj ponude samo kliknite na „Komentari na ponudu“.

Imam neko drugo pitanje/problem…
Javite nam se emailom info@kupime.hr. Ukratko opišite problem i ostavite kontakt podatke. Odgovorit ćemo na vaš upit i otkloniti problem u najkraćem mogućem roku.